دکوراسیون اتاق خواب

دکوراسیون به معنای زیباتر، جذابتر جلوه دادن فضایی با قرار دادن وسایلی با رنگ‌های مناسب در کنار هم.
اتاق خواب یکی از فضاهایی است که دکوراسیون آن بسیار مهم است زیرا برای خواب، استراحت و مطالعه کاربرد دارد، افراد باید آرامش کافی در این فضا داشته باشند.

برای دکوراسیون اتاق خواب چه مواردی باید رعایت شود:

  • اندازه اتاق خواب: هرچه فضا بزرگتر باشد دست طراحان برای دکوراسیون بازتر است.
  • نورگیری اتاق خواب : اتاق‌هایی که نورگیری کمتری دارند باید ازوسایل با رنگ‌های روشن‌تر استفاده شود.
  • رنگ دیوارهای اتاق خواب‌ها: بسته به سلیقه، سن متفاوت‌اند اما بهترین انتخاب برای دکوراسیون اتاق خواب، رنگ‌های ملایم هستند مانند: آبی ملایم، سبز یا یکی از رنگ‌های خنثی مانند سفید، خاکستری، بژ، قهوه ای و...
  • جنس وسایل اتاق خواب : جنس وسایل برای دکوراسیون اتاق خواب بسیار مهم است بهترین انتخاب می تواند چوب یا ام دی اف باشد به این دلیل چوب جذابتر است همچنین بهتر فضا را به نمایش می‌گذارد.
  • صاحب یا صاحبان اتاق خواب‌ : بسته به سن، جنس افراد طراحی و دکوراسیون اتاق خواب متفاوت است.

 دختران بیشتر از رنگ‌های صورتی، سفید برای دکوراسیون اتاق خواب خود استفاده می‌کنند.
 پسران از رنگ‌های آبی، مشکی و قهوه ای برای دکوراسیون اتاق خواب استفاده می‌کنند.
 اتاق خواب زوجین بسیار متفاوت‌تر از بقیه است زیرا سلیقه، انتخاب دو شخص در آن بکار می‌رود. اکثرا از رنگ‌های ملایم یا خنثی برای دکوراسیون اتاق خواب استفاده می‌کنند زیرا هم فضا رمانتیک‌تر هم آرامش بخش‌تر می‌شود. 

اطلاعات بیشتر در مورد دکوراسیون اتاق خواب

وسایلی که برای دکوراسیون اتاق خواب لازم و ضروری است:

تخت: وسیله‌ای بسیار ضروری برای دکوراسیون اتاق خواب که انتخاب آن به اندازه، سلیقه و چند نفره بودن آن بستگی دارد، مهمتر از تخت تشک است که باید بسیار مرغوب باشد در غیر این صورت دچار کمردرد می‌شوید.

پاتختی: طرح، رنگ و جنس پاتختی‌ها بایستی با تخت ست باشد در غیر این صورت جلوه‌ی زیبایی به دکوراسیون اتاق خواب نمی‌دهد.

میز آرایشی: اکثر تخت‌ها به همراه میز آرایشی به فروش می‌رسند اگر بهترین دکوراسیون اتاق خواب را در نظر دارید ست کردن این وسایل با هم زیبایی بیشتری به دکوراسیون اتاق خواب می‌دهند.

آینه قدی: یک وسیله‌ی ضروری هم برای آقایان هم خانم‌ها که از خرید آن هرگز پشیمان نخواهید شد بهترین انتخاب ست کردن وسایل دیگر می‌باشد تا در دکوراسیون اتاق خواب کمک شایانی کرده باشد.

کمد لباس: هر شخصی برای مرتب نمودن لباس‌هایش به یک کمد لباس هرچند کوچک لازم دارد که در بعضی منازل دیواری هستند بعضی نه، در این صورت بهترین انتخاب ست نمودن کمد با بقیه‌ی وسایل اتاق خواب است.

کتابخانه: هر فرد برای اوقات فراغت، ترغیب به مطالعه بایستی یک کتابخانه‌ی شیک با دکوراسیون جذاب داشته باشد که بسته به اندازه اتاق خواب، سلیقه‌ی شخص متفاوت می‌باشد.

میز تحریر: اتاق خواب فقط مکانی برای استراحت نیست بعضی افراد از آن برای مطالعه، کار نیز استفاده می‌کنند که لزوم استفاده از میز تحریر را دو چندان می‌کند همچنین دکوراسیون اتاق خواب را تکمیل‌تر خواهد کرد.

مبل یا صندلی راحتی: اگر فضا بزرگ یا جادار باشد کناپه یا یک صندلی راحتی برای اوقاتی که می خواهید کتاب بخوانید بسیار مناسب است همچنین جلوه ی زیبایی به دکوراسیون اتاق خواب می‌دهد.

پرده: برای دکوراسیون اتاق خواب پرده بسیار  مورد مهم دیگر است چراکه نمای اولیه هر مکانی پرده است. با انتخاب مناسب آن دکوراسیون اتاق خواب تکمیل خواهد شد.

چراغ مطالعه: یک وسیله‌ی بسیار کاربردی که دکوراسیون اتاق خواب را زیباتر می‌کند.

صندلی میز تحریر: بدون صندلی میز تحریر بدون استفاده خواهد بود با انتخاب صندلی شیک دکوراسیون اتاق خواب را زیباتر کنید.   

در فروشگاه اینترنتی چوبیسان تعدادی از وسایل که برای دکوراسیون اتاق خواب لازم است با قیمت بسیار مناسب در اختیار شما دوستان گرامی ارائه شده است.

تخت تک نفره و دو نفره:در مدلهای متفاوتی ارائه می‌شود تمامی مدل‌ها از جنس ام دی اف بسیار محکم، مرغوب و در طرح های کشودار، تاج دار با لامپ ال ای دی، کفی جک دار، کمد دار همچنین تختی که زیر تخت دیگر برای مهمان تعبیه شده که می‌توان از طریق چرخ‌هایی که زیر آن قرار دارد شده به جلو حرکت داد.

تشک:تشک‌های یک نفره، دو نفره در اندازه‌های متفاوت ارائه می‌شوند که در دو نوع طبی و فنری ساخته شده‌اند.

پاتختی: در دو نوع دو کشویی و تک کشویی با دو طبقه کتابخانه ام دی اف بالای آن طراحی شده که بسیار شیک و جذاب همچنین در رنگ های متنوع ارائه می‌شود.

میز آرایش: همانند تخت از جنس ام دی اف مرغوب در طرح‌های بسیار زیادی ارائه می‌شود: دارای آینه‌های ریلی، کشو دار، کمد دار، جعبه مانند، دراوری، آینه های دور لامپی مخصوص گریم.

آینه قدی: سه مدل داریم: آینه ی قدی با دو کشو، تک کشو، کمد دار که جنس آن از ام دی اف همچنین با رنگ‌های متفاوتی ارائه می‌شود.

کمد لباس:در مدل‌های درب ریلی، ساده ساخته شده که دارای کشو یا طبقه بندی و قسمتی با میله‌ی رگال برای آویزان کردن لباس‌ها هستند، با تنوع رنگ‌های متفاوت، از جنس ام دی اف مرغوب ارائه می‌شوند.

کتابخانه: اندازه‌، طرح و رنگ‌های بسیار شیک و متفاوت ارائه می‌شوند: مدل فانتزی، مدل ساده، مدل کمدی که همگی از جنس ام دی اف بسیار محکم، مرغوب ساخته شده‌اند.

میز تحریر: طرح‌های میز تحریر بسیار متنوع اند لذا در دکوراسیون اتاق خواب بسیار موثر هستند همچنین در اندازه، جنس‌های متفاوتی ارائه می‌شوند: در مدل‌های ساده، با پایه های استیل، با طاقچه‌های کتابخانه ای، با کشو، با فایل، با کتابخانه دربغل پایه‌های میز.

چراغ مطالعه: این فروشگاه این محصول با طرح‌های بسیار ساده، شیک و جذاب ارائه می‌شود که زینت بخش دکوراسیون اتاق خواب می‌باشد.

صندلی میز تحریر: در انواع طرح‌ها و رنگ‌های متفاوت ارائه می‌شود از جمله: با پایه‌های چرخ‌دار، با پایه‌های ساده‌ی چوبی، از جنس چرم، از جنس پارچه، با پشتی بلند و طبی، با پشتی کوتاه و زیبا که تمامی موارد هر کدام به نوعی زینت بخش دکوراسیون هستند.